Fralle and Babben goes Bulgarien!

Tänka sig. Vi ska ut och resa! hihi. till Buggan! Idag bokade. Och liksom mitt i allt så fick vi för oss att vi skulle kolla andra hotell. Eller egentligen avr de nog mest mams som satte igång nått i fralles huvud! Men vi tittade. Fast inget slog de hotellet vi hade bestämt oss för från första början!
FAN VA GÖÖÖÖÖÖTT! Jag ska typ ba bli så hääääääääär brun /-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------/ Fooooooooooorreal!

Fralle ahr lovat mig ett shepp med håriga bulgariska män! Det kommer med bli love!


De är så skönt att jag bara bestämde mig för att stanna hemma i sommar. De kommer nog bli en bra sommar! känns som de iaf. Jobbet kommer iaf bli huuur bra som helst.

5 dagar nu folk! KOM IHÅG 11 APRIL!

Love E

Kommentarer
Postat av: Marie

GLAD PÅSK ELIN! fnissisar, hihi.

2007-04-07 @ 15:10:47
URL: http://marrebarre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0