long time

Jag glömmer jämt bort att skriva. mest så typiskt.
Och men jag har hunnit fylla 20, jag har hunnit glömma leg. första gången jag var på systemet, jag har dansat konstant en hel kväll, Fkik har vunnit sin första allsvenska match mot Linköping! jag har jobbat min första kväll på piren. och massa mer har med hunnit hända.

blev helt tokskrämd på jobbet idag. andreas hade krypit ner i en kartong och låg och väntade på att jag skulle komma ut från "lunchrummet" som består av ett bord, en uppochner vänd papperskorg och lite hinkar med majo som man kan sitta på. Precis bredvid frysen. myyyyyyyys värre. men iaf, till själv grejen. där låg han och jag kom. Då hoppar han upp. TRÅKIGT VAD JAG SKREK. De som satt i Vipen började asskratta. Jag slutade aldrig skrika och de andra slutade aldrig skratta. Dagens roliga. jag har jobbat på piren med. De har vart kul. Helt annat mot vanliga.

jag är mega förkyld och orkar inget. HELT JÄVLA SINNES!

idag kallade jag josef pucko hela dagen. de var med kul. han trodde pucko var en bra grej. Därför han var ett råpucko. vi skålade ihop så ett glas sprängdes i min hand, så nu är den helt sönder uppriven. det är kuljul värre.

Idag är jag trött. trött på de mest. Bli en bra dag imrogon. Ge mig bara.

love e

Kommentarer
Postat av: Cissi inte lammis, starkis

Elin, du ger mig inget val. JAG MÅSTE ÄGGA DITT HUS.

2007-04-25 @ 21:15:51
URL: http://Cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0