You turn me on!

Jag ljög fralle. hihi jag sitter inte på toa och bajar nu.

Okej, jag ahr jobbat. haha. alltså jag gillar jobbet. Idag stog jag i kassan. Råkade trycka in 950:- istället för 95:- fick lite lätt panik skrattade lite och gick och fixade. Det fixade sig. sen råkade jag trycka in att 3 kaffe och en kaka skulle gå på 105 kronor. detta fixade jag även efter typ 5 minuters tänkande och vipps så vart de bara 45 kronor för 3 kaffe och en kaka!

Sen har jag typ gjort 100 ostkakor. Nej jaga hr inte gjort dem emn jaga hr liksom fixat till dem. "hjotronsylt och grädde vaaaaaaaa?!" *mega smile*
Sen kom de bästa! jag och annbritt stod och fixa nått så går de sista gästerna och då ba gubben gör värsta grabbet i röven på hans tjej. bara de att de var gamla och hade typ kärlekssemester! Annbritt lägger sig på golvet och jag bara hör ett kvävande skratt. jag själv för hålla minnen och blir helt knall röd i fejjan! tråkig mycket vi skrattade efter de!
Då berättade jag om paret på planet du vet fralle! * voff voff* HAHA. då skrattade jag ännu mer! Och om blickar kunde döda! SÅÅÅÅÅ jävla bra! kommer itne ihåg avd du sa men gud!

Sen åkte jag till sara och martin de fyllde år. eller martin fyllde ju för en månad sen men
HAHA malla är fan den bästa ever!
"ja men så är de ett träd. och så är de en sån där trädgrej runt den!" haha men just de ja. en såååån grej! du är sköööööön!!

Sen cyklade jag och jossan hem .haha farfar förstörde hela skostället och jag typ skratta så jag grät. stackarn!

ikväll blir de itne ferre även fast jag typ dör av festfever! men men vi tar't nästa helg istället! föööör då är en viss person 20 !! ja du med fralle. du komemr allid avra äldre än mig. en dag ska jag fixa de där!
jag ska play min friend frallebabbi! jag tror vi ska göra varnadra olika tjänster. eller hon ska få göra mig en tjänst iaf. hihi.

3 dagar fuckers

Love E

Kommentarer
Postat av: Marie

hahaha, man märker verkligen att du skriver inda inlägg i 180 typ..haha, alla stavfel..eller nej just det, du gick ju HR..där fick jag svaret till det, moahaha. och VAD ska jag göra för tjänst? va va va? you better pay me isåfall..moahahaha! smisk.

2007-04-07 @ 16:39:39
URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Elin

haha jag är babbensnabben! haha. Hallå vi hade maggie i svenska? hade väl ni med eller? smällhällsjävel!:)

2007-04-07 @ 17:25:18
URL: http://snorren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0