Dollar Bill

20/12
Idag skulle vi egentligen ahft tomtegröt på jobbet. men icke. de hade vi igår. Mest bara för att idag hade de vart 4 dagar kvar till jul Och vi hade kommit in på 20. haha Bästa beskrivningen.
Osten är mys. Tur jag har min sockerpärla pernilla där. Hon kommer med små paket. Som idag fick jag ett hubbabubba i.
Hubbabubba är bra. de har vart höstens solsken på jobbet. Som vi tuggat:)
Karin var på sitt superhumör. haha guud. Tur jag klarar orden och hon fick tillbakatugg:) MOhaha, skit ska skit ha!
Sen var jennifer där. Alltid lika kul när hon kommer ut till oss och jobbar! Vi pratade mest om allt och ingenting. Kvinnan åker till öarna på lördag och är där en vecka. Vi kommer sääääkert träffas på flygplatsen där nere den 29.e.

I torsdags var jag och Pernilla och fikade hos Kerstin! Jag gillar verkligen Kerstin! massa fint hade hon. Och kerstin är inte som oss vanliga. Nej nej. När vi gör lussekatter så snurrar vi dem lite. Kerstin hon GÖR lussekatter. Ska de va så ska de va:) Guud vad jag kommer sakna henne!


"när vi hade Hawaii-tema så ville han att vi endast skulle ha snäckor på brösten!"
HAHA

Love E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0