I don't give a fuck

Helgen igen. Orkar inte dra veckorna.
Fast veckan avr rätt bra ändå. haha jag träffade Marie Lindberg på bussen en torsdagsmorgon. trevligt värre! Sen var den torsdagen rätt röv men.

Fredag var de jobb som vanligt. stekardagen. 11-16, jagvet itne ens om jag gjorde nått. emn de jorde jag säkert. typ ALLA luncher.  Sen åkte jag ner på stan. Skulle till alkoholaffären och in till Jossan. man hinner få sagt hur mycket som helst och tiden går alltid så snabbt. Jossan fick min lovelytröja. Gameldagsrosa SVEA tröja. Jag avr stolt öve att klunna lämna ifrån mig min kärlek. Men som hon passade i den! Kommer kännas lika bra att se henne i den:) Sen skulel jag vidare. träffar underbara underbar, Malla! Vi han utträtta några ord. Hon skulle hem till mor och far efter hon vart inne hos Jossan. Så jag sa att jag skulle komma in sen. När jag kom kom hon ut och sa att hon skulle vidare. In till Jossan igen och vi sa att vi ksulle höras senare på kvällen. Jag cyklar förbi Nicke och Mia och fastanar självklart där emd Malla. Nicke insisterar på att jag skulle in och käka. Grilla liksom. jag tackade nej. Jossan kom och hon fastnade med. Haha jag och malla gav henne ett ultimatum. men hon verkade itne vara så jävla på.

Slutade iaf med att både jag och Jossan gick in och käkade. Så jävla trevligt och gott. allt är typ vitlök och vi funderar på om vi kommer dö av ångerna av vitlök senare på natten. haha. Maffiabossen kommer förbi och de dricks lite mer. sen kmemr underbara Nicke förbi efter jobbet, Klockan går och helt plötsligt är de natt.

Jobb lördag och sen är de värsta soft. Ser på nån film som jag glömt bort namnet på. iaf ALLA dör i slutet. minder bra. Mr Malmö ringer och han är typ bäst. Vi börjar diskutera tre kronor. där ALLA med dör i slutet. haha så jävla bra. Komemr inte på sten frisk .HALLÅ?!
Sen så ska jag se åp shooter. så i 3 dar tror jag att jag ser på shooter. visar sig senare att de är miami vice jag sett på. haha underbart!

Söndag är soft. Jag och jossan åker til lskövde. Vi går till Maxi värsta bra. Jag får skoskav. skrällen liskom. shopapr och fixar.

Måndag? MÅNDAXKLUBBEN?! lätt som en plätt. beger oss till ldk på förferre. HAHA kul värre. Men kvällen blir kalas och pernilla är underbar! lovely!

Tisdag. jobb och grill hos Karin. alla mina bra är där. LOVELY igen!!!

Vi planerar. mohahaha....


Love E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0