JUSTIN TIMBERLAKE

Ohh yes, jag var där! Till er som inte var där. MOHAHAHA. ni missade en sjukt bra konsert.

Jag tror fan de avr den bästa jag vart på någonsin, och ja, jag har hunnit med en del genom åren! haha kanske inte typ 100 st
men endel.

Iaf, Nicke och Jossan kom ner och hämtade mig, vi fixade lite sen begav vi oss mot Götet. Lyssnade på musik och vi sjöng med tråkgit högt:) Väl framme ringde jag stephan och han sa vart vi kunde parkera. Nicke var sjukt stolt för att han klarade byta filer så bra. haha jag gapflabbade när han berättade om sin kära vän. Sen körde vi runt och runt till nicke fick spader. men då hitatde vi
Fesan kom och vi gick till Hard Rock och kiäkade. Där flabbade jag lite till. Sen gick vi på stan. Jag köpte upp halva svea affären. Fucking love it!
Hem till Fesan och fixade fika.

Sen begav vi oss mot Skandinavium. På spårvagnen satt de 7 miljoners JTfans. haha Jag ringde malla och kollade läget. Hon är goo!
Jag köpte ett programblad igen för för mycket pengar. Men de är de värt! Hörde Natachas "wild horses" och jag fick rysningar. Gick och köpte t-shirts. haha de avr emd kul.

VI HADE SJUKTBRA PLATSER!!!! alltså jag vettifan om vi kunde fått så mycket bättre.
Vi dansade så svetten rann, gapade, klappade händerna och sjöng med!
Nicke min kära var helt till sig. han avr nog den som sett fram emot de mest. jag avr glad för hans skull! jag var glad för min egna skull med iofs. haha. tjejen bredvid mig shakade som fan så jag hängde på.

Timbaland kom in och han blev hyllade som en kung. haha. sinnes. mellan spelet avr grymt med Nelly Furtado som Timbland stod och fixade.

jag avr helt kär när allt avr slut. Ville ha allt en gång till.
men men .svettiga begav vi oss till bilen. Jossan somnade och jag fick hålla mig vaken genom att sjunga emd. sa till nicke med att han skulle sjunga. haha de gick snabbt.

Iaf VÄRLDENS TACK TILL VÄRLDENS BÄSTA BROR!
sjukt bra är du. Tack för biljetten och allt därtill!

(Another Song) All Over Again

Love E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0