Måndaxklubben

I måndags var de Måndaxklubben. bestämt sen länge att jag och Malla skulle dit. Malla är min bästaste bästa kusse ever. hon är sååå skön!!
Så himlans skönt att ha henne!

Iaf efter många telefonsamtal kom vi fram till att hon skulle komma hit.
Jag var laddad som bara den. haha malla glömde allt hemma och jag hade typ en muffins att bjuda på som hon itne ville ha! Jaja, jag ska pressa i henne den en annan dag.

Hon kom och vi började lite lätt i köket. efter typ 2 timmar var jag verkligen tvungen. Jag hade typ lovat mig själv innan att jag skulle försöka hålla mig en hel förfest utan att gå på toan. men de gick inte. så jag fick gå. då kom jag även på att soffan kanske var ett mysigare alternativ. så vi tog alla ljus och fortsatte där. jag hann flabba ihjäl mig allt för många gånger inann tommy kom och hämtade oss. han är med skön. Han gillar jag. Väl i Lidköping åkte vi igenom 5 rondeller och vi mådde röven. Det gick iofs fort över. Kom till Stadt. SINNES! Kul hade jag. shakade för 4. malla är stört skön. hon hade noll koll. haha sen skulel vi upp och hämta jackorna för tiden gick ju snabbare än vanligt. haha då hör hon en bra låt och ba "men shit in här" haha så då tog vi sista låten där.
Sen åtke vi hem. jag somnade och malla mådde nog mindre bra!
Men de var de värt:)
Skön natt hade man!

- ja men då sa Tommy : kul att åka med er liksom, ni kommer ju ba "ja men hon ba, jaa han ba!"
då sa ja ba. men va menar du med de?!
sen ba. "
HAHA

Love E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0