Midsummer

Vi fortsätter. har kommit lite efter känner jag.

Efter hemkomsten från bulga var de midsommar, eller först var de jobb på osten.

Trött som jag var. eftersom planet blivit försenat 8 timmar därnere så vi var hemma 01.30 istället för 14.35. så var jag lite lätt slö

Iaf väl på osten så visade de sig att vi var sjukt många så jag öste lite te, sen gick jag hem.

Midsommar var nästa och jag hade inte planerat nått. så jag började ringa runt. Fralle var sjuk. typ dödssjuk. Så hon bestämemr sig för att inte följa med. Ett klokt val enligt mig.
Kolalr vart allt folk ska. Visar sig att halmstad är målet för ALLA i hela falköping. För en gångs skull hade jag tänkt att inte jag ville åka dit. Men men eftersom alla andra skulle dit så fick jag väl med försöka komma ner då. Pratar lite med davvisfavvis och han säger att han kanske ska åka bil ner helöt själv. Snäll som jag är erbjuder jag mig att jag kan hålla honom sällskap hela vägen ner

Så på torsdag packar jag ihop de jag tycker verkar nödvändigast och beger mig till Habo.
2 timamr senare bil jag avsläppt på Karlstorps camping. Malin och Camilla kommer och möter mig. Jag har inte med mig nått mer än dricka och lite kläder. Haha. Jakten börjar efter ett tält jag kan sova i.

Hittar vart jag kan sova. Träffar pojkarna från falle. Jag och Karlsson ska göra campingvandringen och se om vi hittar nått folk. Träffar några göteborgare direkt. Som pojkarna träffat i bilkön in. Så där slår vi oss ner och sitter nästan hela kvällen. Senare går vi en sväng. Står vi ett tält för nån ska låna en tändare. Känner bara att nått är på min axel. EN ILLER!!! Jag blir sjukt rädd och skriker som en galning. Då är de några nötter som har m,ed sig en uppstoppad iller. Den springer en kille och jagar mig med runt campingen. Jag har lite lätt panik.

Träffade Mr Malmö Mycket trevligt må jag säga.

Började regna lite lätt. Börja regna lite mer. Började ösregna. Jag fick nog och ville åka hem. Lite försent, skulle gå och lägga mig. Okej de var mys men hårt obekvämt och kallt.

På fredagen så ringer Björn. De ska till Honkens stuga. Mr Malmö ska hem så jag frågar om jag för följa med. Får jag. Springer runt på campingen och samlar ihop mina saker. Allt badar i vatten. Gött värre. Åker runt med Johan och Limpan. Haha jag skrattar alltid med de där pojkarna. Handlar och käkar. Åker till Honkens stuga. Sköönt! Hittar en säng. Lägger mig och slocknar. Grill och massa annat kul. Sjukt bra folk!

Hem på lördagen. Sjukttrött. Grillmys med Nicke och Jossan.



Love E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0