the weekend

fredag var de workie som vanligt. jag gick runt där i min egna lilla värld också som vanligt. hade noll koll på inget och allt. Min kära far körde upp mig till systemet efter jobebt oc efter de upp till Malla. Hann prata med henne i typ 30 sek. Så jävla tråkigt att de inte blev nått i helgen. men men. Åkte hem och duschade och fixade till mig. sen gick jag och väntade på monica.
Åkte och skulle hämta marie och Madde. Visade sig då att...

iaf åkte till gudhem. Födelsefest för tvillingarna. Massa bra folk var de!
Sen skulle vi till skövde. Still sinnes bra folk. Madde, Veronica och Hanna. Bra värre! Sjävla skövde kunde ju vart bättre.

Lördag blev chill först. låg i sängen tills jag insåg att skulle jag inte gå upp då så skulle jaga ldrig komma upp. så pratade med Liza. begav mig till henne. Vi gick runt stan. gött värre. Sen åkte jag till kusinerna. bra där med.
På kvällen ringde Jossan och frågade om jag skulle komma på burgare och kolla på vickans 30årsdag. typ självklart!! Nicke fixade käket. jag kollade in brännorna. Sen var de tv. sjuuukt kul .haha jag flabbade så jag grät. sen lipade jag lite till.
I'm fucking love Carola!

På söndagen åkte vi till Lidköping. Så underbart bra väder. Fikade och lite så. sen åkte jag, mams och jossan in och handlade. Körde som en gud!
Sen skulle vi visst lagat mat men då hamnade jag i en solstol och låg där och bara låg. efter amten så målade jag och jossan gäststugan! I BIKINI!! Den hade jag nog itne haft på mig sen jag var i Bulgarien. Sen var de typ fika igen. satt och tjötade och helt plötsligt var klockan jättemycket.

Måndag- MÅNDAXKLUBBEN! jag skulle bara orka. fanns inget annat. haha vi fixade så vi kom
med på bussen. såå jäkla kul var de. Elin&Jossan!
Vi var överallt och ingenstans! träffade Nicke och allt annat folk. Nicke är bra! han är så jäkla frän. haha hans kläder igår var såå jävla balla! jag är grymt stolt över honom! Me likes.
Vi shakade tills vi typ verkligen itne orkade mer och då var klockan 01.58. vi var väl där vid 23 och då satte vi igång direkt!
När vi skulle till bussen fick jossan ont i fötterna eftersom hon hade värsta klacken. Jag erbjöd mig att byta sko. så där gick jag runt i klackar! HAHAHA! Vilken syn. jossan skrattade och sa att vi skulle byta tillbaka. Så när jag ahde vrickat båda fötterna gav jag upp.
somnade på bussen och sen avr de cykeln hem. Lovely!

Nu har jag typ ätit upp en helt burk skärgårdssill! svingott!
kom inte och säg nått annat. för förmodligen har ni aldrig provat. och nej, de räcker inte isf med en gång. man måste lära sig. så är de med allt!

Dansar mest och bäst, de gör vi!

Love E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0