Give her a brain

Okej, ni som var på matchen (tomten - valtorp)kan itne missat dagens.

Fralle frågade om jag ville följa med och se på valtorp. Klart, sa jag. hade ju inget annat för mig liskom. Så vi begav oss. ville ha en plats i skuggan men kunde ju bara vi drömma om. så vi parkerade black mamba där vi TRODDE de skulle bli skugga. Går in och råkar missa Malla. Men sen ser vi family Olsson/Uvesten. Så vi ställer oss där.
Me an mallon pratar lite. I paus blev vi sugna på korv. vem blir itne liksom? Så går vi dit. kilometersköööön!

- ååh, varför ska alla köpa korv i pausen?
- jag vet fakutskt inte. såå onödigt.

Så vi går in och kollar lite gammla söta kort och får tillbaka gammla minen från när man var liten och sprang runt där. Kul värre fakutskt.

Sen köper vi korv och jag vinkar på farfar som itne ser mig så gubben bredviod vinkar tillbaka istället.
Går tillbaka till våra platser, äter vår korv. en liten kille får nästan en boll på sig och börjar gråta. FÖRSTÅR JAg. jag tänkte "stackarn, tänk om han fått den på sig!"

Sen helt plötsligt höt jag bara "BOLLEN!" hinner tyop reagera noll och böjer mig. TRO FAN JAG FÖR BOLLEN RÄTT I ANSIKTET!

jag börjar typ grina. alla börjar skratta. (skulle jag med gjort såklart)
grejen är den att jag böjer mig för långt så när jag får bollen i ansiktet åker huvudet ner i räcket med. så jag håller på och dö!
Tårarna sprutade och jag försökte hålla leendet på topp. GUS I HIMLEN vad ont de gjorde.
Så här sitter jag dagen efter med en nacke som känns som den gått av. huvudet som dunkar som fan och en näsa som borde genomgå en skönhetsoperation.
PLUS att jag fick bruna slingor i håret igår som kanske itne avr tänkt.

Cissi är föröverigt en kaka, riktig chokladkaka.
Snart åker jag och fralle och då ska vi med bli kakor. men än så länge får vi vara glad över att våran vän är en:)

Love E

Kommentarer
Postat av: Marie

du dunkade ju bara lite vett i din egna skalle!

2007-06-06 @ 22:10:15
URL: http://marrebarre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0