I need you... and you

Sista dagen på Fölungen i fredags. Först tyckte jag att de skulle bli så skönt att sluta. Mest för då visste jag att de skulle vara början på sommaren och att allt skulle börja. men så i fredags så kände jag bara att jag skulle sakna de här ungarna som jag haft en månad så himlans mycket! Så fredagen var rena kramkalaset. Ösregnade gjorde de med. haha, jag tänkte mest att gud avr ledsen för att jag skulle sluta. helt genomblöt och stelfrusen begav jag mig hem, ringde Fralle och frågade avd hon tyckte om fotbollen. Hon skulle åka och jag fick göra som jag ville. Fotboll var ju inlagt på schemat och jag hade inget annat för mig såå till Valtorp for vi. Utan paraply eller regnkläder. Och vi ska vara rutinerade fotbollstittare. - Men man behöver inte betala här. de har ju inte ens ett staket. - Öhh, hej. betalar man här? - ja, Spelar ni i Valtorp? - ehh, nee. -Då blir de 30:- vaaar. --- -Fan, jag måste lära mig bli mer oärlig! HAHA, efter en och en halv halvlek åkte vi hem. Då var jag dyngsur! På lördagen vaknade jag halv 7. tyckte inte jag skulle försöka somna om så gick upp och kollade band of brothers. sjukt bra! Gjorde stan, Åt hos farmor åkte hem och solade. Åkte upp till Jossan för att hon skulle fixa kvällens frill. Påvägen upp i trappan tog jag med med Malla. Så jäkla bra blev de. Synd bara att de blåste storm när jag skulle cykla hem. Men de fick bli som de blev. Pratade med Fralle. Gick till förfesten. funka laaaa? Vi såg iaf matchenoch ja. Åkte till Skövde. Berra körde. jag var DJ. jävligt bra när jag fick i Abba. Blev dock väldigt fort nedröstad. När vi var vid den tidaholmsrondellen märker Fralle att hon inte har med sig sin plånka. VAFAAAAN, tänker jag. Men värdlens bästa Berra kör hem Fralle och de börjar letandet. Jag beger mig mot Bogge. Tur som jag har hittar jag Jossan och hennes lumpenpolare. JAG ÄLSKAR SCHLAGERBAREN!!! Vid 00.40 kommer Fralle. Lovely! haha hon är såå bra, Me likes. Hon ska hitta Adam så jag och Jossan drar varvet. På bogrens Hittar vi Mr Bartender. HAHA, tråkigt irriterande person. "Träffar" Emil, ¨han sitter inne på Voda och står på utsidan. Men vi ser varndra iaf medan vi pratar. Säkert ett halvårsen jag träffade honom. om inte meer. herre! Söndag var söndag, jag var trött. Fotboll med Cissi och Fralle. Kik - Umeå 0-5. Synd värre. veckan i punkt. måndag: Jkpg. tisdag: klipp i skövde. Onsdag: nationaldagen? torsdag: Jobb på Utsikten, stan efter. fredag: Studenten! lördag: - Söndag: Balen!

UTAMNINGEN!!!!!!!

1. Skrattar otroooligt HÖGT.
  Japp, helt sinnes högt med. Och åt ingenting. Massa folk måste tycka det är otroligt irriterande. Men vafan jag kan inte råför de. Jag tycker de mesta är roligt. Jag kan skatta i flera timmar känns de som. Blir helt knas om jag sitter hemma en hel dag och inte pratar med någon. Endel brukar säga att skrattet smittar av sig. De är bra. Mer happyfaces!

2. Äckelmagad. HAHA, heter de ens så? Men iaf, ni fattar. Jag mår så himlans dåligt. Som när jag började på dagis och skulle byta blöjor. jag avr nära på att spy varje gång. Alltså allt sånt. klarar inte av fötter och sånt. usch och fy!

3. Ordmärkare! Sån jävla ordmärkare är jag. Henrik stackarn är mest utsatt. jag klarar inte av när amn skriver "mÄst, förrÄsten" ja men ni vet. Sen kan jag bli helt sjuk när jag börjar tänka på hur man skriver. "fan, där skulle jag ahft en kommatecken." "Börja aldrig en mening med MEN. vafaan!"

4. SVEA in my heart. Finns bara 3 ord. JAG ÄLSKAR DE!
 
5. Att hålla tider är itne riktigt min grej. jag kommer ALLTID en kavrt försent. Jag är aldrig klar när folk ska komma och jag för stressa! haha jag lyckas jämt med. Jag säger de igen. Ska vi vara någonstans klockan 18. Säg gärna 17.30 till mig då. Då lär jag vara där vid 18. Dock är jag itne ensam om de. jag tror de ligger i släckten. iaf i familjen. Nicke är exakt likadan. han är bara lite värre.


JAG UTMANNAR ALLA EN GÅNG TILL!

Love E

Kommentarer
Postat av: Marie

bra jobbat elin! haha, du kan om du vill!

2007-06-04 @ 12:47:53
URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Cilla

haha, lovley. så himla du på alla punkter med. men i söndags var vi inte sist! :D wohey, tummen upp fö ross (dig?) PUSS

2007-06-04 @ 22:06:25
URL: http://Cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0