blog not blogg

haha min kära lammis rättade min engelska. Som alla redan vet suger den stoort. Dock mycket tacksam över alla som hjälper mig. jag lär mig bara mer och mer.

Helgen ahr vart goo. riktigt skön. Började med att jag åkt till mitt kära dagis på fredagsmorgonen. på rasten såg jag att lollo hade ringt så jag ringde upp. pratade med henne. Sa att jag kunde komma och jobba EFTER jag
hade jobabt klart på dagis, åkt till pernilla och planerat bröllop och sedan packat. Jag kom in på piren halv8. Alla som vet hur de är i restaurangbranchen vet hur de är att komma in klockan 2o30. haha de funakr typ inget. allt var i full gång. jag bara körde. gav några menyer som viste redan ahde ätit OCh betalat. Såääääre. Sen var de slut och jag frös för 5 och vi fick skjuts av Robin. åker till pizzan. jag orkar inte vara kvar där inne så går ut och då kommer de fram några.

- Du får honom för 200:- han är från stockholm!
- Jaa, jag är frååån Stockhooooolm, eller Bromma.
- Okej? jag vill itne ha honom
- Men HAAAALLÅ! JAG är från Stockholm!!!!
- Men jaha? okej. jag tar honom för 2 kor.
- Vaddå 2 kor? Alltså han är från Stockholm.
- Men jag vill inte ha honom.
- Okej, vi gör såhär då. VI byter visitkort! Här får du mitt.
- Vafan ser jag ut som en som har visitkort?
- men ge mig bara ditt kort.
- jag ahr inhet jävla visitkort.
- Alltså är du från Falköping eller?

haha sen så gick de. helt sjukt. han bara slutade allt med och fråga om jag var från falle.

Sen avr de Lördag. jag var trött och funderade på om jag skulle åka hem. i typ 2h gick jag runt och funderade på om jag skulle göra detta. sen blev de förmycket så jag bestämde mig för att stanna. jag tog cykeln ner till stan där ringde jag maria ochtog bussen ut till A6 istället! haha så hade vi fått för oss att systemet stängde 14. Så vi gick dit kavrt i och handlade de vi skulle. Dock stängde systemet 15. så jag gick runt och släppade på mina jävla påsar. trodde jag skulle dö. Sen orkade jag itne vänta på maria mer så jag tog bussen tillbaka till piren. Där käkade jag. sen gick jag ärenden åt alla i personalen. det var en kalaskväll. käk på max var de efter. tanten i kassan är den värsta i hela jag vet inte vad. Hon hade nog lust att strypa mig efter allt jag krånglat. meeeen!

Sen avr de söndag! SÖNDAGEN VI VÄNTAT PÅ SEN FÖRRA DENNA SÖNDAGEN!
lollo vart sjuk så kunde inte följa med.
Men vi ska börja från början. monica vaknar. jag vaknar hjon kommer ut från toan och bara
-hej.
-hej.
-jag glömde tröjorna i omklädningsrummet tror jag. jag kan inte komma på vaert de kan ligga annars.
-okej. men jag ska ner och hämta cykeln och lämna dricksen iaf så vi kan ta den vägen.

Så vi gör en powerwalk ner till piren. DÄR visar de sig att de städat omklädningsrummet! HAHA såååååå inte bra. monica får panik för tröjorna till bowlingen!
å hon börjar ringa. För ine tag på nått så hopn ringer marcus. han komemr ner ochjag köper lite godis så långe. SÅ börjar de värsta. De börhjar rota i soprummet. jag trodde jag skulle smälla aaaav!
hittar de itne.

Sen gör vi oss iordning går till malin coh Elie. trevligt värre. tar taxi till arena. jag går och kollar på Grease och de spealr bowling!

GREASE! jävla underbart. såå jävla kul var de!
Sen får mia köra mig till Malin igen. där visar de sig att de gått vilt till. malin mår itne så bra. jag försöker komma ikapp igen och alla är bara allmänt galna.
Sen åker vi till tapeten.¨Jag skrattar så jag nästan spyr åt monica som nästan spyr för att Elie inte mådde så bra i magen. HAHA sååååå jävla kul.

på taopeten träffar jag maria och david. Där blir jag sittandes med dem. eller david. och sen kommer david nr 2 . jävligt go kille. trevligt värre.

Måndag och nya tag. hem för första kvällen på plantis. Cicci komemr över på en bit mat. fast egentligen kom hon bara lägligt till min förtjusande måltid. snabbisar, mjölmakaroner och köttbullar. de var inte så gott meeeeeen med mycket ketchup så:)

Sen ger jag mig av till madde. där är bara fralle. så vi börjar lite lätt sen kommer cissi och sen madde. de blir trevligt. som vanligt.haha sen gåtr vi upp till tvillinagrna. HAHA så jävla bra. johan sötnöt.
Och de vi hade planerat funkade gött.
Sen ner till plantis. treeevligt värre må jag säga. trött som bajs.
hittar min kära bror och vi beger oss hemåt. han är bra han. melikes.

Tack underbaratse vänner för en så jääääävla underbar helg!

Love E

Kommentarer
Postat av: lammet

MIN ELIN! (gamling?) TACK SJÄÄÄÄÄLV, you kind of förgyller ju lite. :D :D

2007-05-01 @ 22:02:11
URL: http://Cirre.blogg.se
Postat av: Marie

jag tror betydelsen med "är du frånf alköping eller" är att vi är så brattiga här och inte behöver visitkort för vi räknar med att alla ska veta vilka vi är ändå ;) JAG FIXADE NYTT PASS IDAG!

2007-05-07 @ 14:39:16
URL: http://marrebarre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0