Love

handboll är mitt allt. Som jag har väntat att den dagen ska komma och de säger "vi ska starta damlag i faik igen!"
Tror jag sa de till mams en dag, "jag är så jävla sugen mams. Ska jag börja i typ jkpg eller nått?"
En vecka efter får jag de underbara brevet där de står att de ska satsa på ett damlag och vill gärna att jag kommer på mötet!
Jag är så inni laddad. Börjar på torsdag med löp och sen beachhandboll. Beach är nått jag alltid velat spela med. Sjukt jobbigt men så kul. Snabbt går de!
jag är så jäkla glad för tillfället.

Sa till min kära mams att jag tyckte hon skulle börja spela igen. Då frågade hon om jag inte trodde att hon skulle klara de. Till svar fick hon bara "du, jag tror du skulle vara grym. jag vet hur duktig du var innan du var tvungen för att sluta så de är därför jag säger de. Jag VILL spela med dig!"
Då blev hon glad.

"gud, vilka raka tänder du haar!"
"jag vet, vi hade husvagn när jag var lite"
"huh?"
"ne men jag menar tandställning. lalala!"

Love E

Kommentarer
Postat av: Marie

vad kul att du är taggad inför träningen hörru! hoppas ni blir många!

2007-05-15 @ 23:02:59
URL: http://marrebarre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0