shoping

JAG SKRIIIVER NU!!!!!!!

I lördags var vi i gbg jag och fralle! haha, vi var inne på varenda H&M. Och vi gick ALLTID ut med en påse från alla. Vi shoppade så jävla smart. De var en underbar dag. Vi hittade precis allt vad vi behövde. de var ingen som hade ångest över nått efteråt. Fralle inhandlade väl sin miljonte bikini. men damn hon kommer bli läcker i dem!

Efter gbg vart de kalas hos jossan. de var gött värre. sen avr jag så jävla trött så jag åkte hem och städade och provade alla kläder igen (haha jag gjorde de mest bara för du hade frågat om de innan frallebabbi!) Sen såg jag björnbröder och sen somnade jag. Vaknade vid halv 4 av att mobilen ringde. Jag svarade som vanligt? Slöddrade nått i typ 4 minuter sen somnade väl jag.

Söndag. paps kommer in och typ frågar om jag ska med till mormor. SJÄLVKALRT! jag hade ju mormorsdagspresent till henne. haha. en parfym som inte varken jag eller mams klarade av längre. Åkte och köpte en apsnygg blomma till min kära mor inna.
fick hos mormor, käk hos farmor och sen hem. trööööööööött.

Idag ahr jag jobbat. Jag fick vara själv med 8 minstingar. huuur länge som helst. fick ha mellis själv med dem. BYTA ALLA BAJSBLÖJOR och ja allt annat. När jag kom hem var jag död. MEN detta skulle itne få stoppa mig från att träna handboll. jag drogh på mig kläderna. och upp for jag. HELVETE vad ont jag har nu

Fralle frågade precis om jg workade v 28 helg. NEJ NEJ sa jag. VI SKA TILL BÅÅÅÅÅÅSTAD! Så jävla kul. undrar om sälen ligger kvar på skansen. Kommer inte ihåg vad den heter. haha, jag glömmer aldrig somrarna i Båstad. De avr underbara!

Anna Pihl snart.

Love E

Kommentarer
Postat av: Marie

haha, vi får ju kolla lite innan vi bestämmer nått pucko?

2007-05-28 @ 22:15:48
URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Elin

åhh men jaa klart. men jag har som nästan redan bestämt att vi ska åka:) haha.

2007-05-29 @ 18:05:35
URL: http://snorren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0