The OC

Idag är de söndag. En helt pigg söndag och det är så underbart skönt.
Igår var de fest. De avr kul. grill hos fralle, sen skövde.
Underbara människor!


Idag skulle jag se på Oc som vanligt. Så börjar de och allt är värsta mysko. jag fattar inget. 6 månader senare. Hallå missade jag senaste programet eller vad? Nej nej. det var bara de att detta var de SISTA programet ever. Då började jag typ grina när jag kom på de. jag blev helt sjukt besviken. Man fick se typ frösta gången Ryan kom till huset och jag ba "åååååh".
Här har man suttit varje söndag klockan 21.00 och kollat på the OC. jag tror itne jag ahr lyckats missa ett enda program så är de sista ikväll!
Vad hände med Ryan. Gifte sig han med Taylor?

Och vart är Sara mitt i min OC deprition. Jo på en strand i Thailand. Du ska ju försjutton sitta med mig på msn och grina!!!

GE MIG OC TILLBAKA!!!

nu ska jag gå tillbaka och börja om allt från början. varje Onsdag typ kl 20.00(Grey's kl 21.00) Ska jag nog börja se på OC.

The Cohen Familey will always stay in my heart.

Love E

Kommentarer
Postat av: Marie

skriv skriv tönt!

2007-05-28 @ 19:31:58
URL: http://marrebarre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0