Yester-Me, yester-You, yesterday

Helgen har varit helt sinnes.
Alltså stressade som fan onsdag, torsdag och fredag för att fixa allt. vettifan om jag hann med allt jag skulle. Faktuskt så gjorde jag de itne. skrällen liksom. Städa rummet? när gjorde jag de senast?

Iaf fredag slutar jag tidigare och far hem. packar, städar kollar om datorn funakr så jag kan få över pengar. hade fått tågtider av min kära vän. 16,18 hade han sagt. Så jag åkte väl härifrån vid tio över. Precis då kommer värsta skuren. Så på med regnkläder. tänkte att de inte skulle vara nått folk på tåget. felfelfel. kommer till stationen 16,14. Börjar småjogga lite lätt till tåget. Kollar tavlan. KVART ÖVER FYRA! Tåget kommer hinna åka. jag tar trappan fortare än fortast. in på tåget. FULLT! vafan i regnkläder börjar vanringen genom tåget! Hittar en plats. bredvid toan. Tar den och tänker att killen bredvid ska av i sandhem. felfelfel. killen ska med till jkpg. så där sitter vi och trycker.

kommer fram. hittar monica. vi tar en snabbis på stan. fixar käka ocgh går ner på piren. Maten smakar apa och vi börjar jobba. Händer inget. regnar som fan. Får åka hem vid halv elva. FAST då har jag vart uppe sen 07.00. trött som fan. åker hem och bestämmer mig för att inte somna innan de kommer hem. lyckas ju inte. så jag sover och de kommer hem med käka. Jag går upp, äter min sallad och somnar.

Lördag:
06.00 ringer klockan och jag beger mig enr i källaren. fixar allt och hoppar på bussen. på stationen sitter Lousie ocg Camilla kommer. vi hoppar på tåget till NORRKÖPING! tanken avr den att vi skulle sovit ända upp. men icke. Vi tjötade hela vägen och när vi väl är i norrköping närker vi inget så jag får syn på en skylt bara´. hoppar av och lollo ser ut som hon är askalas. HAHA så jävla borta. Sen står vi på en parkering i 1 timma.

Kommer fram till dagens jobb. ett tält och en buss och ett tält till och en gocart bana. De är meningen att folket som ska komma ska bygga sin egna gocart. Folket som ska komma jobbar för volvo och monterar bilar.
Vi ba" ja emn vi kan ju hoppas på att bandet ser bra ut iaf!"

inte fan såg de bra ut. iaf dagen gick och vi gjorde typ inget. haha så jävla trötta var vi. gick i våra små egna världar. ´klockan gick och sen så var dagen slut. då hade vi jobbat i 12.5 timma. jag ahde stått och sett på gocart i säkert en timma. kollat när de monterat ihop sina bilar i 30 minuter och massa annart, Typ ätit godis? herreguuuuud.

iaf när vi beger oss till hotellet så har vi fått nya rum. vi får avrsitt enkelrum. vi har tio minuter på oss att fixa till oss. så jag in och slänger upp allt och av med allt på golvet. 10 min senare sitter vi i lobbyn. tar taxin som står där ute. beger oss in till stan. haha men första stället sög röv så vi går vidare. Bomullsfabriken. Malin bayards place. De var trevligt värre. haha klockan 2 är jag slutar och kör nått om att min mage håller på och sprängas. Camilla är inte med på de men vi får med henne hem.
näer vi komemr tillbaka sätter vi oss med de andra. jag blir sjukt sugen på en Mariestad. liksom har jag aldrig blivit innan men just då. Då visar de sig att baren är stängd. haha så vi sitter och bara tjötar. lollo lägger sig. och snart börjar allt folk komma tillbaka. då händer värsta sjuka grejen.

jag ska gå på toa på mitt egna rum. värsta fyllegubben går upp och nån säger
"elin, ta med han så han kommer i säng!"
"okej. men jag kommer nog inte tillbaka mer ikväll då. ha de så trevligt!"

detta avr ju ett skämt så jag smitter förbi fyllisenoch går till mitt rum. DÅ börjar nån rycka i min dörr. Kollar ut genom titthålet och vemfan står inte där om inte gubben. jag vågar inte gå ut. som tur är kommer en annan kille så går med han. haha jag ställer mig och gapar på gubvben
"DE ÄR MITT RUM! GE FAN I DE! JAG BOR DÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!!!!"

sen sätter vi oss. och snart kommer gubben och en till gubbe tillbaka. Den andra gubben ba.
"vi har varit inne i ditt rum (megasmilet)"
"HAR NI?"
"japp"
"vafan. vad hade ajg där då?"
"typ massa parfymer och sånt!"

jag får värsta spelet. haha gubbarna hade vart inne i mitt rum! Då visar de sig att jag och gubben ska dela rum. jag typ börjar grina. inte på riktigt men. Tickan fixar. JAPP DEEEN TICKAN!! så jag bor nu själv i ett dubbelrum.

typ vid 04 är jag för trött och säger godnatt till folket. haha när jag ska gå in så står en kille (från volvo) utanför sin dörr. två dörrar från min. jag ba
"kommer du inte in?"
"ne"
"synd!"
"jag hittar inte nyckeln"
"okej. men hittar du den itne så kan du knacka på här då. jag har två sängar. du kan ta den till häger"
sen går jag bara in och stänger dörren. hörde inte ens vad han sa tillbaka.

går typ 2 minuter så knackar de på dörren. haha så klockrent.
"alltså hade du två sängar?"
"jaa"
"kan jag ta högern?"
"ta den du"

på söndagen var jag cptrött och vi gick och åt frukost jag och lollo. camilla fick vi aldrig upp. haha hon var nära på att missa allt. De blev mycket snack kan man säga. HAHA undebrart.
so´v en timma på tåget och hela dagen hemma. tråååååååååkig trött.

idag vare jobb och sen möte

handbollen tas upp igen och jag är så jävla glad! träning på torsdag. beachhandboll trööökigt sköj!

Love E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0