Yra

Bröllop Bröllop! Igår var den stora dagen. Perni och Mackan skulle bli herr och fru Sundberg. Helt sinnes. Jag pluggade som fan på versen och Jossan fixade håret.

Perni var hur fin som helst och jag började typ lipa. Jossan sjöng och jag började lipa igen! Sen avr de fest. Min och mallas önskningar hade gått i uppfyllelse. haha vi var nöjda. Hände hur mycket bra som helts. Farmor avr lovley. Farfar lika så. tog mig en svängom med gubben.
"vem avr de?"
Fick pussa Mackan TVÅ gånger på kinden. de jag väntat på mest! haha. Sen var de dans. Ett band skapades. Vi hade grymt kul!

De ahr hunnits med en möhippa med. 5-kamp och sen sälja resor. avslutning på medis med svensexan. De var med kuuuuuuul!


Annars är de jobb, jobb och så lite jobb. Jönköping är bra. Bra folk. Ännu bättre nu när Malla börjat!
Jag och Monica har blivit hur hurtiga som helst. de är gött värre!

Resan är bokad och annat är kirrat

jag saknar dig sinnes mycket. över en månad sen vi pratade. de är synd. Men så verkar de bli med.

Love E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0