bajsblogg

HEJ HEJ HALLÅÅÅÅÅÅÅ!!!!

Nu sitter jag här hemma i sverige. tackar man för. kom hem till snöstorm och vinterkläderna fick dras fram direkt. jag hade lite problem med val av jacka. Men detta löstes rätt snabbt när jag kom fram till att jag ahde ne sjukt varm jacka och att de var kallt ute.

Jag har tränat handboll.. 1 gång! bra gjort elin.
Ska börja med fotbollen igen! madde tyckte att torsdagstr'äni9ngen kanske skulle vara bäst. Kanske inte skulle börja med löpningen. haha. Jag är med dig Madde där!

Idag har jag bakat. och som jag bakat. De var typ inget som såg v'ärst fint ut. men de är ju grejen när de är hemmabak. Vera kom ner och åt 2 hallongrottor och lite mos. De är alltid lika trevligt.

jag jobabr för er som undrar. Blev ingen lat månad som de var tänkt. De kom ju upp lite saker ivägen så jobb är ett måste. Jag tackar och bugar!

Har precis avrit uppe hos Vera. Fick en macka. Huuur snällt som helst!

Har haft ett långt och intressant telefonsamtal idag. vi kom fram till saker. Du är bra du!

Nu är de Anna Pihl! tack godegud!

"nu struntar jag i din bajsblogg!"

Love E.
haha

Kommentarer
Postat av: Marie

MEN GUD! jag är helt stum här, haha..

2008-04-07 @ 23:33:48
URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Elin

haha men som sagt. man ska ALDRIG skita i en bajsblogg:)

2008-04-08 @ 19:37:16
URL: http://snorren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0