Bra bra braaaaa

Bowlingfest? Behöver man säga mer?

Börjar med fredag. Vi åkte till Ikea. Sen in till stan och käka med Monica, Anders och Emily.
Emily skulle med hem till Falle.
Vi började med att ringa våran älskling Mike:) Han är bra han. Han berättade dock det tråkiga att han inte kunde befinna sig i Malmö på onsdag! Vi blev helt förstörda. haha. Meeeen detta skulle inte få förstöra våran resa och dag iaf.
Så vi började kolla biljetter ner. Hittade och det beställdes. Ringde Amnada sjuhundraelva gånger med och hon hittade också en bra:)

Sen åkte vi runt här och jag visade de mest viktigaste. Sen upp till Mingus För att träffa vitaminerna Malla och Emma. Fick present av Malla!
Sen satt vi där uppe hela kvällen. treeevligt.

Lördag och de avr upp tidigt för att jobba. jag drömde en så jävla rolig dröm. Haha. Snygg är avd han är, fast inte i de fortmatet:)
Osten 9-15 sen hem lite lugn sen upp till Hotellet. jag och Ulla diskuterade tiden lite. emn trodde itne de skulle bli sent! Felfelfel. De började dras fräckisar och helt plötsligt stod de en i köket
- hej!
- hmm heej?
- Jo, jag undrar om ni har allsångshäften här någonstans?
- Allsångshäften? Nee, du vet, vi har preciiiiis slängt dem!
(jag kollar på Ulla och funderar på om vi nångång ens haft några allsångshäften)

Klockan 23.50 säger jag att de är sista omgången de tar in för kvällen!
vera kommer vid tolv. Jag tycker Ulla ska följa emd ut men icke!
Ner till terassen. bra folk ute. sen så jaa. kommer hem vid halv 4 efter att hämtat min cykel.

Söndag. upp tidigt igen för jobb. Jag speedar på som faaan. har knappt sovit nått men kaffe är bra grejer. ska med tåget till jkpg där årets fest är!!!
BOWLINGFESTEN!!! jag bara älskar den! jag och emily hade gått in för "fullast vinner!"
Vi går itne in för bowlingen allt förmycket. Visar sig dock att vi kommer till finalen. haha vi är smnabba som fan och räknar ut att vi inte har nån chans. hem för mer fest. Stackars michel. Han höger alltid musiken i taxin när vi åker med honom. Sjunger vi så dåligt Monica? HAHA.
- HÖÖÖÖÖÖÖÖÖG!!
- men R.E.M? haha

folk kommer till Monioca och Mackan och vi fortsätter där. Sen enr till velvet. De avr väl heeelt okej. vi dansade för alla som var där. Och Jonas min bästa! TACK!!

Imorse kom emily vid 11 och hon mådde itne kalas. haha blev rätt lugnt:)
Emily och Monica Ni är mina bästa bästa!!

på onsdag blir det Malmö. Spännande värre:) sen kan de hända att de blir halmstad på torsdag om folket var hemma. annars hem och kanske malmö igen i helgen:) bra bra värre:)

Love E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0