elin och karin

Idag var de jag och karin som jobbade.
tur att jag var en surfitta imorse och att karin gick på speed så jag blev ännu mer...
Sen blev slutade vi vara såna och vi var glada. Det är bra. För karin är bra!!
jag missade ta faktura adress på en buss för ajg tyckte att frulle skulle sitta bättre.

Vi får en liten almenacka av den snälla busschuffören istället! De är här de händer.

"Meeeen Eeeelin!"
"vaaaaaade?"
"åååh, vad hette han som körde då?"
"jag vet inte?"
"men tog du inte?"
"ops, jag åt ju frulle." hihi
"meeeen åååh, vad ska jag skriva nu då?"
"busschauffören?"
" MEN KOLLA HÄÄÄÄÄR!!! Här står de ju vem som körde!!!"
"nej!"
"JOOO, kolla!"
"HAHAHA, okej, men kolla vem som körde idag då? 16 april!"
" Hmm, Patrik! eller neeeeeeeeeeej!"
"HAHA, jag tror att de var Ulf och Ylva den 11.e!"
"Elin, säger du nått om detta så är du dödens. OKEJ?!"

Jag skrattade så jag grät. de levde jag på ett tag. Sen kom nästa grej.
Bullarna. Eftersom jag var inte var tiptop imrose så sa jag inget. Mohaha. Men Karins bullar i påsen blev itne som bullarna skulle och jag skrattade igen. De är skönt att skratta åt henne. Sen skrattade jag åt lappen. och sen avr dagen slut och jag tog cykeln hem.


helgen var förövrigt riktigt braa! Jkpg och umgås med Monica! långmiddag på Twin. träffade mer folk och de var braaaa.
lördag och emily habibi kom hem. Vi gick runt. redigt kallt. slutade kvällen på Olearys. Söndag kalas.


love E.

Kommentarer
Postat av: Marie

jag gillar när du uppdaterar! mera sånt åt folket (dvs mig, haha). puss!

2008-04-17 @ 20:39:56
URL: http://marrebarre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0