Pollenchock

Första pollen eller har jag fått nått annat i ögat. kliar gör de!

Var på dagis idag. Jag håller inegt jag säger längre. meeen meen.
"elin, vart är mina StöLvar?"
"haha,söta du, jag vet inte vart dina stöVlar är"

sen åkte jag till jkpg och skulle ta en fika med habibi. De var skönt att se henne! Emily min underbara i nyktert skick!
haha gud avd jag skrattade när hon berättade allt som hänt efter jag åkt. Jag missade helt klart en hel del.
Hur emily och Börje fixade ihop en snygg väska så emily slapp betala extra på flyget! börje min söte. synd att jag saknar er allt för mcyekt då! Men Hostel är lovad och då skiter jag i om ni såg den förra veckan, för den veckan var lång. Minst 3;) haha
Emily skulle ta kort vid alkisarna men så kom vi på att man var tvungen att betala med småpengar.

Frallebabi, jag skriver för din skull och jag saknar dig! Hoppas verkligen du har de grymt i Barca! Går du på fotbollen så ta ett kort, du vet som när du var på tennis, de gynnar ögat:)



"Just de ja, glömde säga hur kär jag blev i dig!"

Love E

Kommentarer
Postat av: Marie

det är underbart att du skriver elin! håll mig uppdaterad liksom :D IKVÄLL SKA JAG PÅ FOTBOLL! tur att jag har min nya kamera med superzoomen. vilka bilder jag ska ta!

2008-04-19 @ 17:06:47
URL: http://marrebarre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0