Ska du ha med dig Polly ner?

i fredags blev jag coh vera utelåsta från hennes lägenhet. Björn kom och räddade oss efter att jag fått cykla hem, leta upp hans nummer och sedan ringt runt. tack björn.
Sen åkte vi fort som sjutton till stan och inhandla några flaskor rött.
på coop lyckades vi inhanlda 8 nya filmer som iofs var gamla men.
sen såg vi på film.

lördag var du uppstigning för att bege oss till Lidköping. Vi var hårda och vågade oss på äventyrsvägen. där träffade vi på 40 och 60 skyltar. När jag itne kunde vägen längre lekte vi lite "vem vill bli miljonär"
-ja men jag tar 50-50.
- men är itne fråga publiken bättre då?
Just då var vi mitt ute i ingenstans. Vi hade kul.
Iaf så var jag hundra på vägen och vi kom fram. fika och sen in till stan för shopping.
Elinsmart var med och Snattarvera! haha hon blev tagen på Åhlens. gud hon skämdes ihjäl och jag skrattade. Som tur avr hade hon inte tagit nått. haha
Vera glömde sin påse på H&M och vi vandrade runt stan. inghandlades nya solglasögon, kofta, mössa och örhängen. Tillsist var vi trötta på att de itne kändes bra så då skulle vi åka hem. Det är då hon kommer på att påsen är borta. jag funderar på om jag ska köpa en rosa hjälm.
- Ska du ha den när du cyklar?
- nee.

sen till stugan och där spelar vi kort! haha 100kg bananer. HAHA guuud. Vi hade kunnat slå ihjäl varndra,. men spelar man med en fuskare så!
sen hem och då tog vi en ny väg.
-MEN VINKA DÅ!

sen var de vinkväll med singstar uppe hos Magda! trevligt.

de händer förmycket nu. intebrasaker. sluta upp med de där!

love E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback