meeera!!!

Det har varit två händelserika veckor i mitt liv. Förövrigt två av de bästa må jag nog säga. jag är nöööjd!
Eftersom jag har haft (hör och häpna) SEMESTER!! i juli!! det har inte hänt sen?

Det blev Allsång på skansen! Med Cissi, hade ju inte kunnat tänkt mig bättre sällskap! atograf(elinska) av ANDERS! sen vart de måndaxklubbar, "kör bilen" pankabad, stugan, mer fest, mys med fralle! "lite finare, lite bättre!" ny piercing, grill, spontan resor. pålurad en mobil av snyggve...

Jag var en helg i Jönköping hos min underbara Monica! Hon är den bästa! hade sjuktkul, träffade Lollan Berg, min egna Lollan! vi var runt och härjade. Jag och Monica körde olles, vi gillar de:) Vi gjorde som vi bestämt och det slutade som vi hade tänkt oss. två fulla, elin och monic.or. haha men vi hade kuul. och jag fick massage på 12.an av den snälla pizzagubben. jag bjöd även med honom hem och han var sugen!

Har hunnit med ett nattbad. Elin är nöjd. ett sånt är ett måste!

jag och vera är tillbaka i Oslo. Vi har lyckats med det mesta. När vi åkte upp i söndags hade vi kanske inte jättekul efter uddevalla när vi hade snackat om allt som hade hänt så då kom vera på att vi kunde ha tävling. ALDRIG sen på ern tävling. Den gick ut på : man slickar på två alhgrens bilar, sätter dem på kinderna eller över/underläpparna och sen låter dem sitta. vi satt så i säkert 10 mil om inte mer. VI hann åka igenom två tullar. Vi är oliga!!

idag har nog varit den mest underhållande dagen på länge. började med att vi var sega. ingen superskräll. sen åkte vi och letade jättelänge. hittade inte vad vi sökte så hämtade is och vidare til ÖKERN. eftersom vi var tidiga så...
sen hittade vi våran plats och fixade. Öjvind kom och gjorde de han brukar. mest bara vara världens sötaste gubbe! haha.
Jag och Vera har en grej för oss på grillningarna för att göra dem lite mer spännande. går inte in på de här.
men så såg vi en söt pojk. Så berättar vi detta för Öjvind. Även han tycker detta och säger att han kan fixa både nummer och dejt. Jag säger att 16.00 lbir en bra tid:) haha tror sen säger jag att han inte alls behöver säga nått alls. Vera eggar på som fan. HAHA. Slutar med att Öjvind går fram och säger "Det är två tjejer här som tycker du är söt!" Jag dör av pinsamhet så jag rymmer och vera står och trycker vid grillen. Jag kommer tillbaka och Öjvind kommer tillbaka med den tråkiga nyheten att han var upptagen, men att han blev glad för att "två tjejr" tyckte han var söt.
VI ÄR PÅ EN BYGGARBETSPLATS!! hur många tjejer finns det. Jo, jag och Vera. Men No name! "två tjejer" säger vi bara!
Vi åkte hem och skulle hämta kaffe/choklad. Vera går in till José och skriver på hans skrivbord V hjärta J. Sen kommer José ut och har fått ett bryt. börjar gapa lite på mig. jag ser ut som ett fån och säger att det är vera. jag heter elin?
HAHAH Vera fick pisk!!!
Sen fikade vi. då kom kaffet i brallan, Sen blev jag mer mobbad och ännu lite mer!

ikväll skulle jag och vera gå på bio. Batman var planerat. vi missade den och tänkte - Mamma Mia, Saga 1, STJÄRNPLATSERNA!!!
vi sprang för att komma i tid, vi kom dit och tatttataaaaaaa, biljetterna var slut! vi blev sååå besvikna. hittade en ny bio. snackade med hon i kassan, vi struntade i allt, nu var allt förstört ändå! jag ville ha jelly beans. så in på deli. men icke. åååååh livet var över! försätte gå. vera snackade bajs, jag gjorde ögat. går in på nästa Deli. LURAR SKITEN UR DEM!! MOHAHAHA. så nöjd var jag efter. Vi ska ge bort Vera peng till en uteliggare, men hittare inte en enda på hela vägen! vi är sååå besvikna

imorgon åker jag hem.

"men nu går bussarna åt fel håll med!, vart är världen på väg?!"

Love E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0