Utkast: hej hej ...

hej hej haaaaaaallå!!
hejg helg helg det var OCH vilken helg de var!

Jag och Vera tog Kaj hem på fredag. Eftersom Veras aircon... är "trasig" och de var värmebölja i fredags så körde vi med öppna fönster hela tiden. skitbra eftersom även högtalarna lever sitt egna liv i lilla Kaj. varmt var de. jepp.
Vi börjar prata om att vi ör hungriga och jag råkar då nämna dunkar. Dunkar är stööört gott! haha så kommer vi till en skylt och vera ba "AHH Munkland" HAHA jag blir helt till mig och väntar. Dock ser vi en ny skylt och då står de inte "munkland" längre utan Munkedal!
haha de hade helt klart vart förmycket prat om dunkar!

Kära far står på 3 älgar och ska ta upp mig. jag och vera ger varnadra en kram eftersom vi inte ska ses på heeeela helgen (tror vi iaf). Jag hoppar in i bilen PÅ förarsidan. Vera får nog en liten chock. jag ÖVNINGSKÖR hela vägen till Lidköping!
Som en gud.

Far - Bra kört!
Dotter - Tack, jag vet.
Far - Du körde ju bara på 3.an hela vägen från 3 älgar och hit så...
Dotter - VA?! neee. eller?
Far - Jo...
Dotter - Men käften. de hade jag väl märkte.
Ett kärleksfullt skratt kom efter detta!

Väl i stugan blev jag välkommen med att familjen U var samlad. Alltsa far, mor son och dotter. mycket trevligt må jag säga. Vi åt och spelade kort. Mams hade fått för sig att plump var ett förjäkla kul spel. Men ack så fel hon hade.
Solning på lördag och sen hem. Hem till Bengan och få ström. Ryggen är bajpaj!

Dock gjorde detta inget eftersom fortsättnignen på denna kväll blev guld!
Vitaminerna skulle festa och jag var inte sen på. Var sugen på plantis som fan!
kalasbra förfest hos Emma. hade svinkul och vilken dans vi gjorde! sen iväg till plantis. bra bra BRA!! hade sjuktkul!!

haha klockan stals och "bag in box" blev mer "vaaar är klockan?" "hääär är klockan"
Jansson blev utslängd eftersom han höll klockan!! HAHA.
jag och Emma gick ut då med. sen begav vi oss till eldorado. Hela vägen dit smed vi planer om nästa besök på plantis!
eller så sjöngs VAAAR ÄR KLOCKAN!!
gick hem och sov.

söndag var de först spöregn och sen var de ström med bengan igen och sen upp till farmor för mat med de andra vitaminerna! tåg till borås där vera hämtar upp mig och vi beger oss mot oslo igen!

idag har vi (mest jag kanske) kommit fram till att 3cm tuppkammen verkligen inte nått snyggt längre. långt hår por favor eller rakat.
dagens roligaste - var när vi åkte på trallen ner för baken 2 ggr. haha.

kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0