tatatataa

Helgen helgen HELGEN!!! helt sinnes vad bra den har vart!!!

okej. värsta grejen hände på fredagen när vi skulle ta Kaj hem. började köra från Rommen som vi hade planerat. En lycklig Elin och en lycklig Vera! Båda två hade vunnit på lotteriet och vi var nöjd. Vi kör och vi kör. Eftersom vi åkt denna väg ett antal gånger nu så brukar vi göra lite roliga grejer varje gång.
denna gångens grej kan jag dock inte berätta om. Men så är vi någonstan (vi är inte eniga om vart det händer)

- Jag får inte in någon växel. VAD SKA JAG GÖRA!
- VÄXLA VERA!
- MEN DE GÅR INTE!! kolla!!!
Jag ser paniken växa inom vera!

- Vad ska jag göra?  Vart sa jag parkera här då? STANNA INTE!! KÖÖÖR!!!
- Okej, men jag ringer Glenn ( våran gosebjörn på jobbet)
- Ja, gör de!

blablabla...
Vera får in 4.an så vi kör på den. till en shell, där det jobbar 4 tjejer och ett miffo!
Vi får rulla ut bilen sen hoppar vera in och startar på 3.an .HELT sinnes!!! sen kör vi ett extra varv i rondellen och sen ut igen.

-Okej, men ska vi chansa på Sverige?
- Ja, tror du vi klarar de ¨så kör vi!!!
-Jag kan ju starta iaf!

Så vi kör, stannar aldrig. förutom på alla bensinstationer på hela vägen till Uddevalla plus en gräsklippareaffär! på varje ställe för vi göra som på shell, rulla bilen rätt!
I Uddevalla däremot blir det lite mer spänning när vi får rött i en uppförsbacke. Starta på 3.an i en uppförsbacke är de bara vera som klarar.

-Shiit, den vill inte!
- jo kom igen,
- alltså jag måste köra. det får inte slå om till rött nu Elin.
- KÖR BARA KÖR!!!

jag försökte liva upp stämningen lite med lite lekar. eftersom vi körde på 4.an och bilen inte luktade hallon.
så vi lekte billeken (jag vann, med champangefärg, vera losa på svart volvo!) Efter denna besvikelse så kom jag på "döda-djuret-leken" Jag valde räv och vera grävling. den slutade 2-2.

väl i götet så körde vi fel men med mitt super lokalsinne hittade jag rätt. Hoppade ur bilen och såg veras ledsna ansikte.
Jag hoppade på tåget och begav mig till nått braa!
fredagen var braaa! lördagen var med bra. jag shoppade lite i den lilla staden och på  kvällen var det LARS WINNERBÄCK!!!
Jag och Lollan Berg har planat detta sen Grajjan så de var så jävla kul att de blev av!!
LYCKAT BLEV DET!!!
senare på natten sov en sååå sjukt skön stockholmare hemma hos monica och marcus. Me like!!

Söndag är söndag, men jag ska inte klaga:) blev ltie filmmys och sen sov jag. tlöttelin.

måndag och jag och fralle var och lekte me tvillingarna!! SÅ söta! gossigos!!
sen åkte jag och vera upp till oslo igen. kvällens tävling blev "rööv-värme" tävlingen. Jag tror jag vann den med! har ju fortfarnade på min så:)

Nu är de nanni och imrogon blir det sverige igen och på fredag blir det takida med Malla! Lovely!!!

kärlek

Kommentarer
Postat av: FRALLZOR

BLOGGA!!!!

2008-09-06 @ 13:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0