nyrenovering

nu vare nytt! Fralle fick fria tankar. och se de är ju bara se resultatet:) somrigt och fint var hennes tanke. haha.
att min bild är längst ner var nått vi tänkte på. så inget konstigt med de. Man lär ju överleva liksom:)
gracias mi amo!!!

Jag och vera jobbar vidare. Idag åkte vi jättefel igen. Gps.en är inte riktigt våran vän. Den ahr tom. fått ett eget namn så vi kan skälla på den utan att de känns jobbigt! Även jag och vera får bryt på varandra, men i slutändan vet vi var vi har varnadra. de är när vi ligger som nu och ska somna in till "Hallelujah". Fina grejer de.

helgen var förövrigt riktigt bra. jobbat på fredagen. Sen kom Erik och Dennis förbi och de blev grillning i parken.
Lördag och Vera var bakis men de var bestämt Ikea och hon åkte med. inhandladesnytt täcke till fröken Uvesten! Nu kan jag sova skönt på nätterna igen:) Sen gick vi på stan och sen slockande Vera och jag körde lite parken häng! sen vart de grillning i parken igen på kvällen.
Söndag och vi hade lovat Börje att åka och bada. Men icke. Erik och Dennis kom förbi igen och vi låg i parken heeeela dagen. de avr gött. Jag och Erik tog en och annan promenad. longboard tävling i parken. fanns en hel del att titta på.

Sommarens mål är att Elin ska kunna åka skateboard. Vi får väl se hur de går. Har mitt trogna stöd Vera. haha

Malla - jag kommer inte hem till torsdag:( en husaren-runda hade verkligen suttit helt rätt! men kan inte bli ledig så kommer hem på fredag. Har du nått inplanerat då?

Än en gång. Tack Fralle för nyrenoveringen. haha. du håller den vid liv!

kärlek!

Kommentarer
Postat av: Marie

hihihi! mera updates från guleböjlandet nu!

2008-06-03 @ 09:45:10
URL: http://marrebarre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0