bajjamajjor, strand tylösand och Stockholm i mitt hjärta

hade skrivit värsta bra om hultan och midsommar. försvann allt då eller? Tror nästan de jaa!
Så vi kör igen.

för två helger sen avr de Hultan som stod på schemat. Personalfest med Bautas vilket innebar att de var 8 män, Elin och Veronica. Vi hoppade in i partybussen runt 13.00 och knäckte första ölen runt 13.05. Jag hade tröttnat på bussen innan vi hunnit lämna Oslo. Dock var humöret på topp så de gick braaa. vi tog genvägen över Karlstad så tog mig ett samtal till Bullen.
Hultsfred är Hultsfred och jag nöjt. Nöjt tom. när jag gick in på bajjamajjorna! Såg Mange feat. Tomas Rusiak, Takida, Håkan Hellström OCH Robyn!
Robyn är min gud. Jäklar vad jag gillar henne! grymt bra!! Helnöjd!

Sen var de vecka och de hände väl de vanliga. Vi grillade...

Nu i helgen var de Midsommar. Vi hade tagit ledigt från jobbet för att åka hem och fira denna stora helg i Sverige!
Det tar hundra år att åka hem istället för 5 timmar.

På fredag kommer Vitamin och hämtar upp mig! Jga och Malla ska till HAALMSTAAD! Vi hade inte planerat allt förmycket.  Luriga är vi:) Men de blev braaaaaa!!! vi var på stan. Hittade till MAXI. inhandlade de nödvändigaste?  PARTYHATTEN, PARTYTUTTAN  och PARTYSUGRÖRET! kvällen var räddad. Som vanligt började de regna när vi skulle äta. men vana campare som vi är begav vi oss in i bilen:) På kvällen var de först campinghäng med stenstorparna och sedan var de dags för utgång på stan. Mårtensson var målet! Där hamnade vi. Som vi shakade MED PArtyhatten. Den gick in! haha vi är roliga alltså. " Men tillslut så trodde jag själv på vad jag sa!" haha.

På lördagen var det munkar på tylösand. Där det förövrigt blåste storm så vi begav oss snabbt därifrån.
Vi åkte hem och Elin deckade i sin säng 16.30 och vaknade 09.10 på söndagsmorgon när klockan ringde.
Då hon for upp till sin mormor för att hälsa på släkten ifrån Schweiz. SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GULLIGA!

på vägen hem till Oslo tog Samuel "genvägen" Haha. Vi var inte på den snabbaste vägen till Oslo är ju en sak som är sann iaf:) Men upp kom vi:)

Idag var de tisdag. Vilken tisdag som helst? tror inte!!!! ALLSÅNGS TISDAG!!!!  tack gode för att de startat igen!!! Love!!!

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0