Sol och Fotboll

veckan har rullat på bra. Mycket jobb har de varit, sena  kvällar. Men jag gillar de.
I torsdags avr de först på jobb på Rommen/Bautas. Städade och fixade. Sen körde Glenn våran hjälte mig till Telenor för mer jobb. Äntligen liet serveringsjobb. De var riktigt seriöst. Tumregeln på bestiken och allt sånt. Men jag gillar de. Dock var ju klantapan nr1 där och jag fick bryt på pojken mer än en gång!!
Sen kom även Vera dit när de började krisa! haha vi komemr aldrig ifrån varnadra!
Serverade Rumäniens president! efteråt tog vi även ihand. haha. de var STOOORT:)
Vi fcik åka med den mörka mannen som endast talade fransk/norska med mer inslag av franskan! haha. Vera fick sitta i fram och jag låg i bak och dog av skratt. Jag körde min bland franska/spanska/norska/svenska! ahn tjöttade på och vi fattade inget!
Sen var de hem och sova. blev sovmorogn på fredag! jag fick springa till bussen. sen träffade jag Vera och vi målade svenska flaggorna på kinderna! Sen bar de iväg till Lilleborg. Vi var förjäkla snabba så vi hann med en hel del andra saker.  Vi råkade ... och Glenn kom och räddade oss igen! Han är guldvärd:) haha.
Vi for hem, städade, pratade med pål och sa att vi saknade honom. Han tyckte vi skulle komma till sjukhuset och grilla. Sen åt vi en glass och sen begav vi oss till tunnelbanan. hem,pack ner till bussen och sen till swebuss. Ingen kalluft på bussen och den blev försenad. Missade tåget i Götet och vi fick ta nästa. Lite göteborgshäng och vi flippade ur totalt. dock hade vi ritkigt kul.

Lördag och jag skulle träffa Malla. hon kom och hämtade mig coh vi begav oss mot stan. skulle inhandla lite saker. Träffade släkten hemma hos familejn Olsson och jag såg på bilder fran studenten. Sen åkte vi och hämtade upp Emma och resan mot Svalnäs började. in på Coop i Skara, där inhandlades två Sverige-brassestolar. När de tre kusinerna väl var framme slängde de sig i plurret och de blev lite bad. haha. Ni är bra , så är de bara!
Många kända ansikten syntes till på svalnäs strand. Trevligt värre!

På kvällen var de dags för att träffa Fralle! de var lääängesen! hon var så fin i sin gula sommarklänning:) Vi tog en cykeltur upp till coop. Där skulle vi handla picknick. träffade Viktor LJ:) Vi bestämde en fika. haha den där fikan som vi bestämt i över 2 år nu:) 
Vi hittade allt vi behövde och vi hoppade upp på våra cyklar igen. käkade våra glasser och snackade om allt och inget. Vi bestämde att plantis kunde bli vårat mål. när fralle kom på att de var ju faktiskt fotboll på tv. Vi ändrade snabbt våra planer och de blev att vi hamnade i soffan hemma här!
Så skönt att bara sitta och prata med Fralle. Som vi alltid säger "även faast de var jättelängsen vi träffades senast så känns de som om de var igår!"
Frågade även om hon ville tänka sig att måla min tattuering och de ville hon! Den kommer bli braa!!:)
Guld är du!

Idag är de balen och se på Bäsen:) Sen tar jag och Vera Kaj till Norge. jobbar till torsdag och sen blir de Hultsfred med gubbarna! Jag ska dra med mig Glenn till Håkan. Vera har erbjudit sig att ha hand om Pål i rullstolen. HAHA. de kommer bli kuuul!!!

Kärlek! 

Kommentarer
Postat av: Marie

Du är guld värd du också! Jag ser fram emot tills nästa gång vi ses, OCH DU MÅSTE KOLLA UPP DU-VET-VAD! Hihi! :) Jag ska börja skissa lite i veckan tror jag. PUSS OCH KÄRLEK!

2008-06-09 @ 14:42:18
URL: http://marrebarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0