norge 1

Roligaste hittills är ju att Malla och Bäsen har hittat hit!
Mina bästa! Roligt värre! vad glad jag blir nu. Lär jag ju aldrig ha hemlängtan när jag vet att ni finns med mig:) haha

Iaf är uppe i Norge och jobbar + bor. är väl planerat till? ingen som vet ingen som vet!
Efter ett 10 mins möte på manpower med "Oscar den osäkre" så fick vi jobb! GRILLPATRULJEN! Vi jobbar åt Bautas ( de heter inte som de ser ut) ett uthyrningsföretag och då inte vilken uthyrning som helst utan uthyrning av byggnadsgrejer! 
Elin och  Vera ska åka ut till byggarbetsplatser och grilla. nyttomat till byggnadsarbetare. De kan gynnas! 
"ja men bara så ni vet så kommer de bara vara män där ute!"
okeej, känns som att vi kommer klara oss:) 

Elin och Vera är även medbjudna till Hultan 08! De kommer bli fett kul!! har tänkt åkt många gånger men alltid kommit upp nått. så nu får vi 3 dagarspass, mat + dryck gratis!!
 
Helgen som var spenderades hemma i Falle. Mycket lyckad må jag säga. Det hann meds en hel del.

Kommer vara uppe i Oslo nu tills fotbollsfesten hemma. Då ska vi ha våra Sverigeband. (Bäsen jag hoppas du inhandlar ett du med!)

Som jag sa till en kär vän här om dagen så tror jag juni blir en bra månad!

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Malla

Hej heting geting:) Hur går det för dig?? Längtar så tills du kommer hem!!! Jag och Emma funderar på o dra till husaren på torsdag om vi får skjus hem, sugen?:) Gratis alkohol hemma hos familjen olsson/uvesten först.. SAknar dig..PussPuss

2008-06-02 @ 18:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0