what if

hoppas helgen bjuds på det förra helgen skulle bjudits på.
Inte för att den blev allt för skamlig meen ändå...

Positvit just nu är datorn, min bärbara som kom igår. Vit och vacker är den.
Negativit just nu är musiken. Vart har 250 album tagit vägen på min kära datorn.
jag är deprimerad.

kanske kommer nått om norge en dag. Typ ett kort? Kanske skulle liva upp.
Och berätta om vårat jobb som vi börjar med på måndag.

Från "Surfitts-Elin" till "Vanliga Elin" PORFAVOR!!!!!

Btw så är Fralle hemma igen! Finns inte ord för denna kvinna, eller jo, Konstant skrattanfall!!!
Det är mer än ett ord meen.  Henne ska jag röva bort på äventyr en dag!
Du är Värd Att Dö För!

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Malla o Bäsen

Tjabba tjena cousin!! Whats up in Norge? Hoppas att du har det bra:) Jag o Bäsen tycker att du får skriva lite på bloggen så vi vet hur du har det och att du klarar dig.. Vi saknar dig.PussPuss

2008-05-28 @ 16:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0