Leo

Leo - 17/4/09 - 20.57
Kommer komma att bli min egna lilla ögonsten restan av mitt liv!
Mina två bästa Monica och Marcus har gått och blivit päron! Helt otroligt! vem trodde detta för några år sen när jag lärde känna de här två underbara människorna! Ni är bäst!
Och jaaa, jag ska ta mitt ansvar och lära denna lilleman ALLT jag kan! ( haha ja marcus jag vet hur nöjd du komemr bli över detta:) Och monica, för din skull ska nog jag och mackan kunna lära gullplutten robotdansen med:) BARA FÖR DU SKA BLI NÖJD;)
Okej, jag har lovat att byta lite blöjor, torka lite spya och nanna med. Tur jag bara älskar det!!

Mackan ringde mig på fredagskvällen, eller rättare sagt jag fick ett sms " men pucko, svara när jag ringer!" I just love your mess!
Jag tänkt - hmm, vad vill han nu dåå. visa ett klipp på youtube? ack så fel jag hade! MONICA LÅG PÅ BB. ETT BARN SKULLE KOMMA TILL VÄRLDEN!!!
Lite senare, rättare sagt vid halv 1 så ringer han igen. jag säger att jag ser på kill bill? den hade gått på tv iaf. Då fick jag den underbara nyheten. Monica mådde bra hon med så då kändes allt lugnt. Marcus berättade hur han hade fått hålla Leo tills han somnade och jag fick gåshud och bara låg och log. (försök somna om efter fått veta bått sånt. icke lätt)

Nu ligger jag och lyssnar på Ne-Yo, det är sååå monica och våran underbara sommar 06. gud vad jag saknar dig nu!

Men snart ska jag hälsa på dessa två stolta underbara änglar!

fast mest ska jag nog bara gosa med Leo:)

Love E


Kommentarer
Postat av: Cissi lammis

eliiiiiin, snälla var i oslo 16-19 juli!! :)

2009-07-09 @ 00:31:19
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0