"kisset kommer från njurarna! eller?!"

Jag har ite skrivit på år och dar.
senast var i april. fiin månad må jag dock påpeka!
Kanske kan bli en bättring eller inte.

har precis varit i gbg med mina underbara! Jag abra älskar att vara i närheten av lollan och emily. specielt samtidigt!
Idag har det både varit skratt och tårar!
Jag och lollan körde en sväng i balder. SJUUUKT vad vi skrek! meen fasiken avd kul de var! Sen lämnade Em och det avr hårt.
kommer sakna dig sinnes!
Hamnade på tåget med alla småbarn i hela skaraborg?! Tack gode herre! Min mobil dog och jag tänkte vara smart och ladda genom datan. men icke sa nicke! den avr inte söggen på de!

Har läst lite bloggar och neee jag tycker faktiskt inte dem är bra. jag blir helt deprimerad av vissa! andra blir jag road över men nee jag vet faktiskt inte. Man behöver ju inte läsa dessa icke roliga bloggar så nej jag har börjat hoppa dem!

tack för ikväll!

Love E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0