trallis

Så då sitter man här igen!
Jag lovade visst sist att det skulle komma ett lite senare. men jag var nog hos fralle läääänge och sen kom jag hem och då gjorde säkert jag och emma nått!
Iaf, JAG ÄR HEMMA! Vad har hänt då?
Jo innan jag åkte hem så hann emma få svinis! Kos värre. sEN VAR DET BIO BIO BIO! Jag och Pems var på New Moon. Jag missade slutet för paret bredvid mig skulle hålla på! Förövrigt var den braaa!!
Jag och Fralle var på Saw6! Alltså vi har en grej att vi måste se dem tillsammans och då på bio! LITE mer spänning då! Nu var den även ocensurerad och utan text! Spännande. tur det var bilder!

Sen har det hänt en hel massa! Jeg savner Oslo!

iaf så är jag hemma. jag ahr vart på Peter Jöback med familejn U. (U = första bokstaven i mitt efternamn mer får ni gissa själva.) Det avr mys värre! Galenpanna vilken god mat vi åt på turkrestaurangen innan. Jag blev kär i lorensberg och bestämde mig för att ska jag bo i götet så ska jag bo där! GÖR MIG RIK!

Sen var jag och LollanBerg på LASSE! Det är sen sån kärlek! Våran vän gjorde kvällen perfekt när vi fick hans ståbiljetter! Var det VI som sjöng Elden eller var det lars? ´jag hörde endast oss!

jag ahr vart i jkpg och umgåtts med alal mina kära! Leo hade störst plats. Du har störst plats i mitt hjärta med! ÄLSKADE ÄLSKADE!

Sen har jag JOBBAT?! ÄR DET SANT tänker ni? Då kan jag meddela att ja, det är det! Elin HAR jobbat. men idag ahr jag hunnit baka struvor, ätit med sara och haft skövdemys med janne och tjäder! Tjäder i sina mjukisbrallor. sötapöta lammisar!

Snart komemr Emma hem. UNDERBART! sen kommer Fralle hemma! UNDERBAAAAART!

Jeg savner dej.

Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Emma

äntligen ett inlägg :)

hehe du är så go! jag saknar diiiiig!!

om 2 dar är jag hemma. wihoo!

puss

2009-12-17 @ 18:59:24
Postat av: Marie

jeg savner dig ooooooooog! snart ses vi! wihoooo! :) puss min fina!

2009-12-21 @ 10:45:29
URL: http://marrebarre.blogg.se/
Postat av: Cissi

Elin lanto asså. vilken tjej!



jag pratar dock bara svenska;



JAG SAKNAR DIG.



när kommer du till sthlm?

2010-01-08 @ 00:16:27
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0