jag fick chansen, du gav mig chansen!

Ibland saknar man förritiden! Jag saknar när jag var 15 år ungefär och lite upp.
Hur vi satt framför datan, lyssnade på kent och tog kort. Hur vi lurade människan med falukorven!
När vi låg och kollade på film efter film. Nör vi var hundvakter och skulle klara av att vara vakna 24 timmar.
När jag kom på världens längsta namn som slutade med 6 bokstäver. De 6 bokstäverna kan även stavas 
K-Ä-R-L-E-K!
När vi hoppade på ett tåg, åkte till Gbg gick runt 1 timma och täg nästa tåg hem, när vi skrev dagböcker och du gjorde boken. Boken som jag fortfarande tar fram och läser.

När Vi bara var, Du och Jag!

Just nu saknar jag det helt galet!

Du vet att du har en stor plats i mitt hjärta!

Kärlek


Kommentarer
Postat av: marie

åhhhhh, elin du är fan bäst bäst bäst! jag älskar dig så sjuuukt mycket!!!

2009-11-19 @ 08:18:30
URL: http://marrebarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0