8-bitars

Tv-spel hos malla. Inte vilket tv-spel som helst. 8-BITARS SUPER MARIO 3!!! Såå sinns sjukt roooligt! Vi kom till level 3. där satte de stopp. Vi blev förbannade, åt tacos och tyckte att lite vin på de skulle sitta bättre!

Malla och Bästen hade en överraskning. neeee, chokladbollar! JAAAAAAAA!!! Alltså vilken lördag! 
Vi var i skövde världens snabbaste snabbis, Vi tackade för oss och 5 minuter efter var vi ute!
Vi gick på föra! Bula älskade Bula, sååå sjukt rolig är du! Där vi gick vi, Fattades 1 spelare i vårt lag, annars hade de vart fulländat, men tompa var i jönet och de gjorde han rätt i:) men trion i fallen var fiiin!
Jag och Bralla körde ett snabbt häng och sen gick vi hem! Du är braaaa!!!

Idag är det kalas, Braa! Uvesten är en bra!

Sen blir det jkpg. imrogn är det lollanberg på schemat! har inte träffat henne på evighetersevighet! Jag saknar henne så jag vet inte vad! Sen SJÄLVKLART monica och leo! mina älskade! Monica ringde idag och berättade det udnerbara! VI SKA GÖRA SUSHI TJALLLALLALALA!!! liiirre gott säger ju jag då!

Och i fredags avr jag med Emma när hon gjorde sin tatto. jag var sååå sjukt nervös! Men sen så släppte allt och det blev sjukt najs. >Så imrogn ska jag gå och kolla tid till mig! Stoort jävla happyface! 
jag saknar emma, emma saknar mig (tror jag iaf)! såå äre

" men vi säger alltid " hej hur är det, JAG ÄLSKAR DIG!" när vi träffas!"

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Anonym

gör vi? kanske borde börja med det iaf.

klart jag saknar dig. always!

ses på tisdag

pöss

2009-10-18 @ 16:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0