I miss you more than I should

jansson och Tjäder avr precis förbi. Janne svettade ner min säng medan tjäder låg och gosade som vanligt! Dessa två pojkar är nog mina bästa pojkar! Här ligger man hemma och bara ser på alla idolprogram från veckan (som jag egentligen inte bryr mig om för 5 öre) så ringer det på dörren, mams öppnar, men hör nån henen säga "jag ska kollaom hon lever!" "sen hör man någonannn, "Har hon kläder på sig?" OCH sen stormar de rummet!
Ni två, ni är kärlek på rätt sätt!
Tjäder dricker outspädd saft ur en gräddfilsburk, Janne kan inte dricka kaffe ur en kopp UTAn öra och vi spealr spel på mobilerna.

Igår jobbade jag och Vera på A-Ks 50 års fest. det var trevligt:) Blev ingen utgång men men, jag somnade gött sen:)

Jag var i Borås i fredags och åt sushi, gooott! Monica och Jossan var det som skulle åka och jag hoppade på! Självklart var min ögonsten med! Jag vill bara ha med mig dig hem! Finare får man leta efter!
Sen var det afterwork på JB. Bäsen kom förbi och hämtade upp mig. Vi gick hem till malla för mys! Det blev mys! Vi såg film och käkade gött!

Hann inte träffa Lollan och det gör ont i hjärtat! Men du är första prio nästa gång hjärtat!

Jag blir glad när jag är i jkpg. Däe har jag människor jag älskar mest i världen och det känns bra att åka dit. Även fast jag ska hinna med och träffa alla på minst lilla tiden som finns i heela världen! Så försöker jag!
haha, en människa jag aldrig hinner träffa. spelar ingen roll hur länge vi har pratst om att jag ska komma så spelar det ingen roll. Men NÄSTA gång. ahha då ska vi boka in en tid innan!:)

Imorgon blir det Oslo igen. Upp till Älskade Pemsan. Vi ska ha mys. Iaf litt. Innan vi jobbar natt. Fan helvets jävlar vad jag är otaggad.
Min mor påstår att jag svär förmycket, Monica tycker jag svär förmycket. SVÄR JAG FÖRMYCKET?!
Ett stopp med detta isf, ögonsten ska få lära sig det fina spårket:)

Love E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0