siste september

Det jag tänkte skriva var egentligen bara det att Tre dog inatt, han ahr vart dålig ett tag. jag kommer inte ihåg vem av emma eller Fralle som sa det igårkväll. "Tre ser inte kry ut" Ne tänkte jag. han ahr vart slö ett tag, men jag ska byta vatten på honom imrogn då kommer han bli som ny! Men nee, imrose närj ag skulle äta frulle så låg han där. Uppochner i skålen:(

Så nu är han tillbaka med Helena och säkert Ett och Två i Fiskhimlen! det känns bra!

Och en annan sak. Sitter här och lyssnar på Lars. Det är alltid Lars. Nu är det vänner. Den har betytt sjukt mycket för mig sen jag vet itne hur länge. sen jag började lyssna på denna underbara varelse!?
Vänner känns inte samma längre kanske är det bra!?

Jag är iaf hemma igen, blir hemma till 11 okt. Det ska bli skönt att inte behöva stressa igen en helg och träffa alla! Nu ska jag bara ha de gött och njuta va mina vänner!

"ljuset blir större när natten tar form
och värmen blir mer värd i storm"

Kärlek

Kommentarer
Postat av: vera

Ja Ellin!! börja blogga..



OCh tro fan att fiskarna dog!! vem fan vill bo i en hybel!!!!!! Ni hade chansen att uppgrader dom till en toppsvit. men icke!!! må dom bo rymligare i himmlen!

2009-10-14 @ 20:58:25
URL: http://veronicarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0