En helg. inte som alla andra

Jag har vart ledig i helgen. Den har vart bra bra Bästa!

Fredag: uppstigning 06.00. fixar det sista innan jag går till bussen. inte mycket folk och jag får sitta längst fram och är nöjd. jag sover några mil i norge men inte mycket. Busschauffören kör som en kärring så jag missar tåget med 3 minuter. Jag var litt irriterad. Men jag körde en snabbis på stan.
Tar tåget hem. läser min bok. På stationen står mor och väntar. Jag kollar inte vad hon köpt! Tack Mams! Sen åker vi upp en snabbis till stan. jävla snabbis, går bara in till Pörni och säger att Leo får en nalle istället för halsband!
Hem, vila. tills jag kommer på att jag behöver strumpbyxor. Upp till stan igen med Malin. Fiint.
Första paret går sönder direkt när jag kommer hem. Jag har ett par kvar. tack.
Sen kommer det gäster. Mams fyller år. sjukt bra present kom jag på med! Familjen Uvesten ska på Peter Jöback i december! iaf, kl 21 kör paps mig till stationen, klockan är ju ganska mycket så han säger " det är nog bäst jag följer med in nör du köper biljetter!" när han tänker följa med mig upp till spåret säger jag att han kan åka hem istället. jag klarar mig!
Väl i jkpg så står Lollan och väntar på mig. Min söta söta! Vi går till monica och tar ett glas vitt! fiiint! sen ska vi egentligen gå ut. men ingen ork till de. hem och se roast på berns. sen lite prat och sen sooova!!

Lördag: Uppstigning 07.00! Jag är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Men tar cykeln till Monica. Hemma hos dem är det full pådrag. det blir frulle för min del.
Kl 11 börjar cermonin. Den var fiin! jag grinade. monica grinade. alla grinade. Leo min ögonsten, du var finast på hela dagen! Det går inte beskriva med ord min kärlek! Kärlek till er alla där nere! Det blev thai-mat a la mamma laolar! sjuukt gott!

Vid 2130 tog jag cykeln igen. Då till min bästa! MALLA! där var det fest! jag fortsatte mitt. Alltså jag hade sååå roligt! vi gick till Olles. ALLTID Olles. Där var LollanBerg! Som vanligt tog vi över schlagergolvet! sen kom "den andra medlemen i klubben" mycket trevligt må jag säga. Det var riktigt längesen. Så ja vi hängde ett tag!

Söndag: Som vanligt är söndagar söndagar! FAST denna söndagen var riktigt bra. jag vaknade sjuukt tidigt. efter ja 3.5h timmes sömn. men pigg var jag och det var babysim! Träffade Madde!
Leo tyckte det var huuur kul som helst så jag och monica hade det med riktigt kul! Jag fick tom. ha på mig en BabyBjörn! det var ju helt sjukt mysigt och jaa, jag kan nog erkänna att jag var den mest  gladaste gudmodern just då!
Sen hem och flum med monica. Bara ligga i sängen, dra på nått dåligt på tv och bara ligga och illflabba!
Sen till Malla som var sjuk. stackarn.
Sen hem till fallen. hamnade i sängen och gick inte upp förräns dagen efter när telefonhelvetet ringde!

Nu oslo! Jag och Emma har bokat biljetter till asien. MAN TACKAR! Kommer bli gaalet!

Kärlek.


Kommentarer
Postat av: vera

OMFG! du skriver snabbt som fan!!

2009-10-14 @ 21:01:22
URL: http://veronicarehn.blogg.se/
Postat av: vera

OMFG! du skriver snabbt som fan!!

2009-10-14 @ 21:01:24
URL: http://veronicarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0